SPP Asistencia je šikovný pomocník pre každú domácnosť

SPP Asistencia je šikovný pomocník pre každú domácnosť Pri nečakaných udalostiach v domácnosti vždy oceníme, keď nám niekto vie a môže podať pomocnú ruku ihneď. Takýmto pomocníkom je aj vynovená a rozšírená služba SPP Asistencia, v rámci ktorej je vám operátor k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni.

Okrem okamžitej pomoci pri haváriách a iných poruchách v domácnosti môžu zákazníci SPP využiť tiež komplexnú právnu, zdravotnú alebo IT asistenciu. Služba je dostupná za výhodnú cenu, pričom prvých šesť mesiacov je úplne bezplatná. Zabezpečte si svoj domov službou SPP Asistencia a všetko bude fungovať.

Nepredvídaná porucha elektrospotrebiča, prasknuté vodovodné potrubie či  zabuchnuté dvere vedia veľmi znepríjemniť rodinnú pohodu. V týchto, ale aj  mnohých ďalších nečakaných situáciách, môže zákazníkom SPP pomôcť služba SPP Asistencia, ktorá v sebe zahŕňa štyri okruhy asistencie:

1.         Asistenčné služby od SPP
2.         Asistenčné služby s Právnou asistenciou od SPP
3.         IT asistenciu od SPP
4.         Zdravotnú asistenciu od SPP
 
„Nová a cenovo výhodnejšia SPP Asistencia je dostupná od februára 2017, pričom sme našim zákazníkom vyšli v ústrety a jednotlivé služby si môžu vzájomne kombinovať,“  povedala Jiřina Repaská, riaditeľka obchodu a retailu SPP a dodáva: „Sme si istí, že praktická a odborná pomoc v nečakaných a nepríjemných situáciách je presne to, čo naši zákazníci v rámci doplnkových služieb ocenia.“

Asistenčné služby od SPP ponúkajú v prípade havarijnej situácie v domácnosti zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra a ďalších. V prípade zabuchnutých alebo zaseknutých dverí zabezpečia zámočníka, na opravu domácich spotrebičov príslušného odborníka na chladničku, práčku, ale aj plynový kotol či sporák. Navyše, do výšky 150 eur na jeden prípad má zákazník zásah či opravu v cene služby. A čo ďalej? Určite mnohí ocenia kontakt na šikovného pokrývača, maliara či stolára. Vďaka Asistenčným službám od SPP je možné ho ľahko získať. Prvých šesť mesiacov je služba bezplatná, následne je spoplatnená sumou 7,90 eura na18 mesiacov, čo je len cca 0,44 eura na jeden mesiac.
 
Asistenčné služby si môže zákazník objednať spolu s Právnou asistenciou od SPP, s ktorou získa rýchle a zodpovedné rady v právnych veciach vďaka Telefonickej právnej asistencii, prípadne preplatenie nákladov pri právnych sporoch až do výšky 300 eur na jednu udalosť vďaka Právnej asistencii s finančným plnením. Táto suma môže pokryť napríklad výdavky na právneho zástupcu, súdne poplatky, náklady na cestu a ubytovanie pre svedka alebo náklady a výdavky protistrany, ktoré je nutné uhradiť na základe súdneho rozhodnutia. Prvých 6 mesiacov je služba bezplatná, neskôr stojí 9,90 eur na 18 mesiacov, čo predstavuje sumu len 0,55 eura na mesiac.
 
Máte problémy s inštaláciou nového počítača? Všetkým, ktorí si nevedia rady, určite pomôže IT asistencia od SPP, s ktorou sú všetky potrebné informácie na dosah. Telefonická asistencia a Asistencia cez vzdialený prístup zaistí inštaláciu alebo nastavenie počítača, pomoc pri problémoch s používaním domácej elektroniky, TV či mobilného telefónu alebo pri zabezpečení obnovy dát na poškodenom dátovom nosiči. Po prvých 6 mesiacoch, kedy je služba bezplatná, zákazník zaplatí za IT asistenciu 8 eur na 18 mesiacov, čo predstavuje sumu len cca 0,44 eura na mesiac.

Potrebujete rýchlo pomôcť pri zdravotných komplikáciách a nechcete sa spoliehať na internetového lekára? Všetci záujemcovia môžu využiť Zdravotnú asistenciu od SPP, ktorá poskytuje konzultácie lekára na telefóne k zdravotnému stavu, vysvetlí neznáme lekárske pojmy alebo poskytne informáciu o najbližšom vhodnom lekárovi či lekárni. Zároveň je možné s touto službou využiť nadštandardné ubytovanie v zdravotníckom zariadení až do výšky 200 eur, prípadne finančnú kompenzáciu za pobyt v nemocnici alebo dopravu zo zdravotníckeho zariadenia. Tieto aj mnohé ďalšie výhody sú dostupné za 11 eur  na 18 mesiacov, čo je asi len cca 0,61 eura na mesiac.

„Ak má zákazník službu aktivovanú a nastane situácia, kedy ju potrebuje využiť, stačí keď zavolá na asistenčnú centrálu na nonstop linku 02/205 108 88. Nadiktuje svoje kontaktné údaje a číslo zmluvy alebo dodatku o odbere zemného plynu, prípadne číslo odberného miesta POD a o ostatné sa už postaráme. V prípade havárie zabezpečíme zákazníkovi okamžitú pomoc, v ostatných prípadoch bude vyslaný odborník hneď, ako to bude možné,“ vysvetľuje postup pri využití služieb SPP Asistencia Jiřina Repaská. Všetky podrobné informácie o výhodnej nadštandardnej službe SPP Asistencia získajú záujemcovia na webovej stránke www.spp.sk.

Získať službu SPP Asistencia je veľmi jednoduché. Stačí podpísať dodatok k zmluve na dodávku plynu s viazanosťou na 2 roky alebo si zazmluvniť produkt Dve Energie od SPP (plyn a elektrina od SPP) a zároveň uzatvoriť samostatnú Zmluvu o poskytovaní doplnkových služieb.

Ako vždy je tiež k dispozícii Zákaznícka linka SPP  0850 111 363, 19 Zákazníckych centier SPP po celom Slovensku alebo aj e-mail zakaznickalinka@spp.sk.

Kontakt pre médiá

Katarína Frčová

Marketingový špecialista
ENGIE Services a.s.

  + 421 917 908 429
  katarina.frcova@engie.com